Friday, February 8, 2013

Varkala teine nädal

Samal õhtul, kui Anu saabus Varkalasse, tegi üks (vana)emadest oma viimase õhtu puhul Varkalas meile restoranis kala välja. See oli tõeliselt mõnus õhtusöök. Pistsime viiekesi nahka ühe suure barrakuuda.
Järgmisel päeval oli ta juba Delhis, kus pidi soojakraade olema ainult +17c. Võrreldes rohkem kui +30-ga, on seda tõesti vähe. Ta ei olnud üldse vaimustuses....

Anu ja tema kaaskonnaga sain samal õhtul pisut hiljem kokku Rock`n Roll Caffees.
Anu jäi silmitsema naaberlauas istuvat kutti ja väitis, et on 100% kindel, et too on soomlane. Mina ja veel üks eestlanna ei olnud nii kindlad....Noh ja nii me siis muudkui kiikasime oma naabrit ja arutlesime. Ei tea, kas tal hakkas juba imelik ka, et mingid naised vahivad? Aga Anul oli õigus:) Ta oligi soomlane. Suomen poika sai sujuvalt meie kampa haaratud. Kuna ta reisis üksinda, siis oli ta üsna rõõmus meie seltskonna üle. Nimetan ta siin väga ebaoriginaalselt Pekkaks.
Pekka töötab Helsingis kokana. Talle meeldib 9 kuud tööd rabada ja seejärel paar kuud talvisel ajal mööda maailma reisida. Seda peamiselt ikka soojades maades. India sobib talle väga.
Kuna Pekka on Varkalas esmakordselt, siis oli mul võimalus paaril päeval talle teejuhiks olla ja näidata paiku, mida tean. Samuti sai ta koos minuga esimese India bussisõidu kogemuse, kuna seni oli ta seda peljanud:)

8.veebruar
Varasema plaani kohaselt pidin täna Kovalamis tagasi olema, aga viibin siiski alles Varkalas. Millegi pärast on nii, et kui kusagilt hakkad ära minema, alles siis tundub, et nii, nüüd läheb huvitavaks. Minu viimased päevad on toredaks teinud trummimäng. S.t olen üritanud seda õppida. Siin on vist peaaegu iga trummimüüjja nõus tasuta õpetama, kui temalt trummi ostad, vastasel korral tuleb maksta.....Minu trummike ootab mind Eestis, teist ei tahtnud osta....Kuigi ma mõistan, et see pisike trumm on ikka niru.....Huvitav, kui palju Eestis korralikud trummid maksavad? Siin küsiti vist 3500 ruupiat...(50 eurot) Palju seal tingimisruumi oli, ma ei tea.

Üleeile õhtul müristas. Mere kohal võis näha pimeduses sähvivaid välgunooli - vihma siiski sadama ei hakanud. Oli tore vaatemäng.
Kohalikelt elanikelt olusid uurides olen jõudnud järeldusele, et tegelikult võiks sõita Indiasse ka oktoobris või novembris. Siis on madal hooaeg- hinnad on all, rahulik- ja kliima pidi olema normaalne. Vahel võib vihma sadada, aga muidu täiesti sobiv – ei ole nii palav kui praegu.
Muidugi võib ka nii planeerida, et tulla talvel lõunasse ja hakata kevade poole tasakesi kuuma eest põhja poole sõitma.





No comments:

Post a Comment