Saturday, February 2, 2013

Jumalannad

Olin paar päeva totaalselt väsinud. Ka liigesed olid justkui kanged....Ma ei oska muud arvata , kui et see oli massaaži järelmõju...Magasin päeval, õhtul pool kümme vajusid silmad jälle kinni.
Eile õhtul otsustasin, et ei heida magama vaid jalutan pisut ringi ja vaatan, mis elu siin elatakse.
Nägin üllatusega, et meile suhteliselt lähedal asuvas Chill Out Lounges toimus mingi pidu- selline ööklubi laadne - tuled sähvisid pimeduses ja üsna vali euroopalik muusika. Kohtasin seal ühte Kovalami tuttavat eelmisest aastast, kes nüüd töötab Varkalas. Krishna istus koos oma heledanahaliste sõpradega ja jõi õlut. Vestlesime pisut, aga tundsin end seal nagu võõrkeha ja jalutasin edasi.
Otsustasin peatuda restoranis nimega Abba, kus võis kuulda ka nimele vastavat muusikat. Minu kavatsus oli juua üks lassi (värskelt valmistatud jogurtilaadne toode), paraku nägin koogiletis šokolaadikooki ja muutsin oma algset mõtet. Kook osutus pettumuseks – see oli lihtsalt üks kuiv biskviit:( Naaberlauas istuv proua tundis huvi, kuidas mu kook maitseb. Sain siis vähemalt pisut vestlust arendada. See oli nii armas, kuidas ta küsis, et kas ma tema inglise keelest ikka aru saan...Ta oli Inglismaalt ning rääkis aeglaselt ja selgelt ilusat inglise keelt. Huvitav oli kuulda tema arvamust, et talle meeldib India atmosfäär rohkem kui Tai oma. Samuti rääkis ta, et kui ta reisis Balil umbes 15 aastat tagasi, oli ta sellest väga vaimustuses, nüüd teistkordsel külastusel tundis ta pettumust- kõik on täis ehitatud. Tundub, et nii kipub minema paljude ilusate ja toredate kohtadega, kus algul on vaikus, rahu ja idüll...
Seejärel hüppas ligi üks tuttav sakslane, kellega olin sellel aastal Kovalamis pisut suhelnud. Tal oli hea meel näha tuttavat nägu:) Tegime pisut bla-bla-bla ja läksime laiali.

Kuigi jagan Secroga tuba, ei näe ma teda peaaegu üldse. Ma ei kurvasta selle üle, sest ta tundub väga õnnelik oleva. Ta hõljub ringi nagu mingis roosas armastusepilves:) "Huvitav, kuidas ta suudab siit edasi liikuda? " mõtisklesin mingil päeval. Aga ta suudab - juba homme suundub ta järgmisse ašramisse...

Tunnen end Secro ja Kristi (meie pesamuna ema) hiidvanade hingede kõrval täiesti pisikesena..... Kuulan huviga nende vestlusi. Kristi seisukoht on selline, et ma ei pea end niimoodi tundma, et meil kõigil on alati üksteiselt midagi õppida.

Oleme rääkinud Surmast ja Sünnist...Küsisin Kristilt, kuidas tema laps sündis- ta jagas oma kogemust ja see oli vapustavalt ilus- mul tekkis kananahk ihule. Imetlusväärne, kui üks naine on nii teadlik oma kehast ja seal toimuvatest protsessidest, kes suudab kontaktis olla ürgsete teadmiste ja jõududega. Milline kingitus sellele siia ilma kehastunud hingele. See lapsuke on praegu imearmas ja taibukas ning Kristi on suurepärane ema. Huvitav on kõrvalt näha, kuidas Kristi, kes on päikesemärgilt Neitsi armastab enda ümber puhtust ja korda. Sellest hoolimata on ta koos oma 1-aastase lapsega Indias....ja ta ei minesta, kui laps siin õues ringi roomab ja midagi suhu topib. Täna võttis Kristi ise laua alla kukkunud makaroni üles ja teatas, et sööb selle sipelgate eest ära:))
Kõhuhädasid pole meil kellelgi.....Pesamuna sööb praktiliselt kõike, mida pakutakse. Õnnelik laps - ta saab lisaks veel oma emmelt maailma parimat piima:)

Vahva on ühiselt koos või kordamööda süüa teha. Üleeile näiteks keetsin kõigile putru. Täna oli meil suurepärane pannkoogihommik, kuna minu eile ostetud piim oli tänaseks hapuks läinud. Olin märganud, et üks tüüp müüb igal hommikul piima (nn.piimamootorratas):), ostsin katsetuseks. Tundus, et see oli värske ja maha jahutamata. Panin küll kohe külmikusse, aga see ei päästnud.
Aga pannkoogid tulid suurepärased. Mmm....see oli ilus hommik:)

Ilusale hommikule järgnes tore päev. Viis naist (mina, Kristi koos tütrega ja kaks (vana)ema) sõitsid rikšaga linna postkontorisse, sest emad tahtsid paar pakki Eestisse ära saata. See oli tõsine ettevõtmine. Selgus, et seljakotti lihtsalt saata ei saa vaid tuleb asjad panna kasti ja kastile omakorda lasta riie ümber õmmelda. Õmblusteenust pakuti kohe postkontori nurga taga. Kõigepealt tuli oodata õmblusjärjekorras, pärast postkontori sabas. Umbes kuue-kilose paki pakkimine ja saatmine Eestisse maksab ligikaudu 2200 ruupiat (30 eurot).
Jalutasime hiljem niisama ringi: maiustasin jäätisekokteiliga (piimaga vedeldatud jäätis, kuhu lisatud pähkleid ja muud kraami), mille kohalik nimetus kõlab umbes nagu "saadža"ja värske ananassimahlaga, mis valmisti tänaval minu silme all. Emad külastasid kotipoodi ja järjekordne suur reisikott leidis uue omaniku:)

Õhtul kokkasime pisut. Mõnus tunne on süüa niimoodi ühise perena suure laua taga (kuigi majas ei ole eriti mööblit, siis vähemalt õues on suur laud ja toolid).

Secro lubas õhtul meile külla tulla. Käisin enne seda poodides hilpe vaatamas. Proovisin mõnda asja selga ka, aga ei leidnud midagi sellist, mis sobiks ja mida väga tahaks.....Ühed kõrvarõngad olid armsad ... Jah, ehteid leiaks siit tegelikult palju, aga ma olen igaks juhuks hoidunud vaatamast:)

Secro tuli ja tegeles joonistamisega: ta oli eelmisel päeval Kristilt küsinud, et kas ta tohib teda "vaadata". Saanud jaatava vastuse, pani ta käed talle seljale, sulges silmad ja tunnetas (või ma tegelikult ei tea, mida ta tegi). Saadud informatsiooni joonistas ta paberile. Kuna ta tundis, et see peab olema kindlasti värviline, tuli ta värvipliiatsitega hiljem tagasi ja jätkas värvimisega.

Pärast Secro lahkumist avastasin toas, et ta on ikkagi mõned riided maha jätnud- kõige tipuks kukkus ühest taskust välja pass.... Panin riided kilekotti, võtsin passi ja läksin Shiva Gardenisse, kus ta sõber peatub, teda otsima, aga neid polnud.....Tulin kotiga koos tagasi.

Õnneks oli Secro passi puudumise õhtul avastanud ning tuli täna hommikul sellele järgi- ärasõit lükkus seega ühe päeva võrra edasi:)

Selle aasta esimeses kirjutises soovisin, et ka sel aastal tuleks keegi kaardipakiga mu teele. Jah, ta tuli - ma leidsin ta sellest majast, kus ma juba viis päeva elanud olen. Mõeldes oma praegusele reisile, tõmbasin endale jumalannade kaardipakist Abundantia. Tema märksõnaks on "Prosperity " (jõukus, küllus, õitseng). "The universe is pouring you abundance out of you. Be open to receiving." Kõlab uhkelt. Kaardi sõnumiks on ka näiteks see, et abi küsimine ei ole nõrkus vaid tugevus.
Eile õhtul tõmbasin teise kaardi, millel oli muistne Egiptuse jumalanna Bast, kes kehastus igal ööl kassiks.....Kassi teema on viimasel viiel kuul vägagi aktuaalne olnud....:) Väga lahe.....keegi nägi just kassist unenägu....Ja mina ise nägin unes, et hoidsin ilvest kaisus:)
Basti märksõnaks on "Indipendent". "Your independence is a foundation four your strength and success."
Kõik on selge....












No comments:

Post a Comment