Wednesday, January 30, 2013

Varkala 2

Voodeid ei toodud, aga kaks madratsit ja kaks patja toodigi samal päeval nagu lubatud. Suurepärane:)
Ja tee joomise asemel toimus hoopis õllejoomine....Ahh, sain vist jälle valesti aru. Aga millegipärast tekkisid mul mingid kahtlused. Et huvitav, miks see majaomanik seda teeb..... kas kuskil on mingi konks peidus? Kõigepealt sõidutas ta meid (mina ja kaks vanaema) hotelli, mida ta rendib. Tahtis tõenäoliselt pisut eputada....Oli küll ilus ja kallis hotell(tuba 5000rp/ öö) Eriti uhke oli ta basseini üle, mis valmistas mulle parasjagu nalja. Hotell asus merele väga lähedal ja mingil juhul ei eelistaks ma kloorist basseini merele. Aga kindlasti on neid kliente, kellele see bassein meeldib.... Igaühe vaba valik. Hinnavõrdluseks - praegu rendime kolme magamistoaga maja 1000 rp /öö (14 eurot), mis on ülisoodsalt saadud. Ma ei tea, kuidas see neil õnnestus, aga vahel asjad lihtsalt juhtuvad....eriti Indias. Võimalik, et oma osa oli väikesel pesamunal. Vahemärkusena olgu öeldud, et nn.vanaemad ei ole üldse vanad. Teoreetiliselt võiksin samuti vanaema olla. See noor isa ongi minu pojast ainult pool aastat vanem...

Seejärel sõitsime järgmise hotelli juurde, mis nägi üsna tavaline välja. Seal elas omanik ka ise.
Õllejoomine õnneks pikalt ei kestnud, sest tegelikult olid kõhud tühjad ja tahtsime hoopis sööma minna...
Läksimegi kogu oma eesti kommuuniga. Poole tunni pärast avastasin, et majaomanik oli saatnud mulle sms-i: "How are you..." Mhm, mis mõttes......??? Otsustasin ignoreerida ja mitte reageerida. Varsti tuli järgmine ja siis millalgi veel järgmine....."Kurat küll," mõtlesin, "oli mul vaja enda telefoninumbrit pakkuda...". Aga kuna ülejäänud perel oli ainult eesti SIM, siis andsin lahkelt oma numbri ja sain ka tema oma, mõeldes samal ajal,et kes teab, millal vaja võib minna.....
Järgmisel päeval saatis ta luuletuse, millele oli lisatud:" I love you." Apppiiiiii, no on ikka naljatilk tõesti.... Ma olin temaga võib-olla üldse kolm lauset vahetanud ja ta ei pakkunud mulle vähimatki huvi. Seekord saatsin lühikese ja konkreetse vastuse: Sorry, I´m not available. Paistis, et see mõjus......Secro rääkis, et ta oli temaga ka midagi üritanud, nii et ju ta siis katsetab, kui vähegi võimalus avaneb....

Jooga harjutamisse tekkis vahepeal 4-päevane lünk. Eile hommikul liigutasime end koos Secroga maja terassil, aga jälle tundsin, et see kõva aluspind ei sobi mulle kohe üldse. Täna võtsin end kokku ja kõndisin taas mere äärde harjutama. Kõik lihased ja liigesed tundusid kuidagi kanged- võib-olla sellest, et ei suutnud kiusatusele vastu panna ja käisin eile massaažis....

Praegu sain just positiivse üllatuse osaliseks. Kaks meest läksid käruga mööda tänavat, ma ei saanud nende jutust sõnakestki aru, aga nad korjasid meie aiast kõik plastiktaara kokku ja viisid minema:) Väga tore:)
Mis sellest prügist edasi saab, seda ma kahjuks ei tea. Kogu India on mattumas jäätmete alla:(



No comments:

Post a Comment