Saturday, November 26, 2011

Eellugu


Lend Tallinnast Peterburi meenutas lendu Tallinnast Hiiumaale:) Lennukis oli 33 kohta ja nendestki olid päris mitmed tühjad. Lennuk urises ja laperdas. Lend kestis vaid 55 minutit. Üllatuseks oli 2-tunnine ajavahe. Pulkovo lennujaam oli üsna tühi ja vaikne- vähemalt see värav, kust mina sisenesin. Mulle meenus eelmise India reisi ümberistumise kogemus Amsderdami hiigelsuures lennujaamas, kus pidime end hingetuks jooksma, et järgmisele lennukile jõuda. Pulkovos läks hästi- kartsin, et ühel hetkel selgub, et ma vajan siiski ka Venemaa transiitviisat. Õnneks seda ei juhtunud. Üks teenindaja ajas kenasti mu paberid korda ja näitas suuna kätte, kuhu edasi minema pidin. Polnudki kaugemale kõndida, kui umbes 100m. Seal toimus põhjalik turvakontroll- kilesussid tuli jalga panna jne. Mul oli kotis õietolm- seda ei pidanud keegi kahtlaseks (aa, Tallinnas siiski küsiti, et mis see on).

Huvitav oli vaadata Dubaisse lendavat rahvast. Enamus tundusid olevat paarid vanuses 50-60. Sekka ka nooremaid, samuti noori peresid lastega.
Oletan, et olen siin üsna erandlik reisija, kuna 1.olen eestlane:; 2.olen üksi reisiv naine; 3.mul ei ole fotokat; 4.mul ei ole laptopi, mida ma juba pisut kahetsen. Siin on vaba Wi-Fi ala.
Edasine lend kestab 5 tundi ja 4307 km . Mul on raskusi  tehniliste abivahenditega. Läheb aega, enne kui igasugustele raadio-ja telekanalitele pihta saan. Mugav reis, mille lõpuks on mõned reisijad end üsna auti joonud...
Lend kestis oodatust kauem, aga seda parem. 3,5-tunnisest ooteajast on jäänud alles ainult 2. Kell on samuti 2- uni hakkab piinama. Poole neljast saab lennukisse. Viimased neli tundi, millest 2 viimast kuidagi moodi magan. Kas tõesti jõuan Trivandrumisse ja kohtun uuesti Rishiga....

No comments:

Post a Comment