Tuesday, February 7, 2012

Ashrami paevakava

5.20 äratus
6.00 meditatsioon, Satsang: seda võiks nimetada ka jumalateenistuseks. Laulame koos, siis räägitakse midagi tarka ja õpetlikku, lõpuks rituaal. Kokku kestab see üritus 1,5 tundi.
7.30 piimatee
8.00 hommikune asana klass, kestab ligi kaks tundi
10.00 hommiku- ja lõunasöök üheskoos
12.30 võimalus saada individuaalset juhendamist
14.00 teoreetiline loeng
15.30 ingveritee, mingi puuvili voi küpsis
16.00 õhtune asanaklass, umbes kaks tundi
18.00 õhtusook
20.00 meditatsioon, satsang
22.00 ruttu magama, sest väsimus on suur.....

Nagu näha, on aeg tihedalt sisustatud. Lisaks sellele teeme siin enamus karmajoogat. See tähendab vabatahtlikku tööd teiste hüvanguks.
Mõtlesin, et mul on tõesti ükskõik, mida teen...ja mis te arvate, mis töö ma sain.....Siin on nimelt selline väike baar, mis on avatud peale hommiku-ja õhtusööki. Seal on võimalus tellida värsket mahla, puuviljasalatit, teed, pähkleid jne. Käin igal õhtul oma karmajoogat tegemas - umbes 1tund. Ei midagi kontimurdvat. Lisaks sellele aitan aegajalt ka hommikusööki serveerida.
Üks naine rääkis just, et ta võiks kõike teha, ainult tualettruume ei tahaks eriti koristada.....ja mis juhtus: just selle töö ta endale sai:)) Mees oli talle juba varem öelnud, et võtku parem kohe kummikindad kaasa:))

Täna on minu seitsmes päev ašramis. Alles tänahommikuses klassis tundsin endas pisut rohkem energiat ja jõudu. Paar asanat õnnestusid paremini. Lisaks sellele hakkas seedimine lõpuks normaalselt tööle. Võib-olla selleparast, et kahel viimasel paeval oleme hästi palju hingamisharjutusi teinud.

Ootan põnevusega, kuidas mõjuvad järgmised seitse päeva.


Ah jaa, oleksin peaaegu unustanud- laupäeval sain direktorilt eriloa kella 4-ks ajutiseks lahkumiseks, kuna yks Kovalami kelner kutsus mind umbes kaks nädalat tagasi oma venna pulma. Arvasin, et ta on selle ammu unustanud.... Siin on üldiselt mobiiltelefoniga rääkimine keelatud, samas võib kasutada telefoniga wi-fi-t. Seetõttu on mu mobiil hääletul režiimil kkagi sisselülitatud.
Reedel täpselt sellel momendil, kui juhtusin oma telefoni kätte võtma, nägin, et helistab seesama kelner. Ta küsis, et kas ma ikka tulen. Pidu toimus mitte väga kaugel siit, nii et läksingi ja nägin ära, kuidas Keralas pulmapidu toimub. Tegin fotosid ja suhtlesin noorema generatsiooniga. Kella kaheksaks olin tagasi.

4 comments:

  1. Nagu näha on see elu suht askeetlik, aga läbi selle toimubki valgustumine. Äkki hakkab meeldima ja jääd sinna. Jõudu sulle oma Dharma teel

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tere, oled mu pysiv blogijalgija:) Ma kindlasti ei jaa siia:) Loodan, et mu liigesed peavad vastu sellele sojavaele...

      Delete
  2. tule aga tagasi jah!
    sa pead vabalt vastu, lõõgastu, väldi jõu kasutamist...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Grupis on suur oht ylepingutada. Arvan, et tegingi seda...Alles viimasel paeval tulin selle peale, et parastlounal minna nn."gentle yoga" klassi, mis oli ligi tunni voora lyhem, kui "algajate" oma...See algajate parastlounane asana klass oli ikka minu jaoks paris karm...

      Delete