Wednesday, December 7, 2011

Anu juures Kovalamis

Saatsin Anule meili ja andsin lühiülevaate oma olukorrast. Samuti uurisin majutuse võimalust. Ta kutsus mind lahkelt enda poole.
Kohale jõudes tutvusin ka tema pojaga. Kujutage ette, ma olin seitsmendas taevas, kui Anu pakkus mulle praekartuleid:)). Suur rõõm oli ka see, et ta pakkus mulle elamiseks korterit, mis hetkel tühi. Korter on uus, asub Light House Beachi (Marju voib-olla mäletab) lähedal, väga avar, puhas ja ilus. Ja ma ei saa kuidagi väita, et ma seda puhtust, korda ja privaatsust ei naudi- naudin küll, täiega:)
Eile tutvustas Anu mulle vahvat eestlastest abielupaari, kes on siin juba kolm nädalat elutsenud. Nad on tõelised maailmarändurid ja nende reisimuljeid on  põnev kuulata.
Pean nüüd lopetama, sest ees seisab taaskohtumine Anuga.

Päikest kõigile!

No comments:

Post a Comment