Monday, December 5, 2011

Mis saab edasi?

Pöördun veel tagasi oma jalutuskäigu juurde. Seal juhtus viibima ühe joogatunnis osalenud naise poeg, kes praegu Indias ei ela vaid on praegu ajutiselt külas. Ta oli õppinud Ukrainas ja endale vene naise võtnud- hetkel elavad Austrias. Seetõttu valdas mees hästi vene keelt. Mul oli võimalus üle hulga aja enam- vähem vabalt suhelda. Päris huvitav oli kuulata sellise indialase arvamust Indiast. Tegelikult lausa üllatav (ma ei tea, kui tõene). Ta väitis, et Indias on väga hästi võimalik raha teenida ja ta tuleks tagasi kodumaale, aga naisele ei meeldi siin. Ta rääkis, et indialased on üldiselt jõukad, kuigi see nende välimusest kuidagi välja ei paista. Ta tõi näiteks, et mingi suvaline lihtne töömees teenib 500 eurot. Selle peale tekkis küll tunne, et appi- ma olen vaene ka Indias.
Hiljem juba Trivandrumis tagasi olles küsis Mini, et kuidas see noormees mulle tundus. Vastasin, et normaalne. Seepeale läks tema üsna põlema, kuna tüüp olevat indialaste kohta väga halvasti öelnud ja et kes ta üldse selline on- kodumaalt jalga lasknud ja siis tuleb siia ülbitsema. Ühesõnaga oli ta vihane. Püüdsin teda rahustada, öeldes, et mulle ta küll midagi halba ei rääkinud, lihtsalt väljendas oma seisukohti.
Mulle jäi kokkuvõttes mulje, et Mini meelest ei tohi kellegi tundeid haavata (ehk siis ei tohi ka tõtt raakida, kui see võib kedagi kuidagi riivata...).
Paistab, et Mini tahab minust nüüd kiirelt lahti saada. Aga ma saan temast aru. Kellelegi ei meeldi, kui külalised liiga kauaks jäävad... Olen küll korduvalt talle rääkinud, et ma võin ise endale teed keeta või nõusid pesta, aga ta ei lase mul midagi teha. Võib-olla nende külalislahkus ei luba seda...Igatahes tuleb homme vist asjad pakkida ja jalga lasta.....Esialgu Anu juurde. Siis peab mingid uued plaanid tegema.....

2 comments:

  1. kuidas oleks Amma juurde minekuga?

    ReplyDelete
  2. Arvad et asi nii hull ja tahab lahti saada? Äkki sulle tundus, aga mine tea. Ilmselt oled juba läinud kui seda kirjutan.
    Arvan et pole mõtet väga põdeda, kui võimalik siis mine Anu juurde ja vaata mis edasi saab. Ära tee ette mingeid plaane, mine vooluga kaasa -vaata mis elul sulle pakkuda on, sa oled ju Indias.
    Kui sulle endale nagu sobib, siis pole see Marju pakutud variant ka paha. Kindlasti saad hea hulga huvitavaid kogemusi (või kogemisi :-)

    ReplyDelete