Tuesday, December 13, 2011

Rutiin

Inimene suudab vist absoluutselt igast asjast ära tüdineda- ka päikesest ja soojast mereveest. Eriti siis, kui tead, et nad on igapäevaselt olemas ja kuhugile ei kao....
Pühapäeva õhtul üllatas ilm pikse ja korraliku paduvihmaga. Rahvas sättis end rannarestoranides igal pool näoga mere poole, et jälgida Looduse poolt pakutavat vaatemängu. Pärast sai läbi loikude taskulambivalgel koju kahlatud. Taskulamp on siin igati hädavajalik asi. Esiteks- kell seitse õhtul on juba täiesti pime. Teiseks- siin on tihti elektrikatkestused- ka eile pärast äikest olime umbes tund või kauem elektrita. Anul on ettenägelikult varutud korterisse küünlad, nii et ta on kõige peale mõelnud:)

Kui ma nüüd õigesti mäletan, siis laupäeva õhtul vaatlesime kuuvarjutust. Ma polegi vist varem seda nii perfektsel kujul näinud. Kahju, et ma ei märganud taevasse kiigata siis, kui terve kuuketas oli varjutatud- juhtusin nägema alles siis, kui kuust oli umbes üks neljandik varjust välja tulnud.

Täna sattusin ühe joogatreeneri juurde lõksu. Nagu näha, oli tal väga igav...Tahtis hirmsasti rääkida. Kahju, et mu põlv ei ole ikka veel 100 % korras- teeksin hea meelega joogat.

Marju küsis kuuskede kohta- eks siin on ikka kunstkuused, aga pimedas loob meeleolu sellegi poolest:))

Olge terved! Kirjutamiseni:)





Massaaz mõjub väsitavalt- magan öösel, magan päeval. Võtan ayurveda toonikuid, mis peaksid mu hemobglobiini tõstma. Selge see, et see ei toimu ühe-kahe päevaga....

Minu siinset igapaeva rutiini peaks muutma homne väike reis koos oma korterikaaslastega Kovalamist välja.
Mul seisab ees ka kolimine- korterist mõneks päevaks Anu juurde oma madratsi peale. Korterisse on saabumas paar eesti tüdrukut..
Kui kedagi huvitab, milline näeb valja korter, kus ma praegu elan, siis peaks selle üles leidma, kui otsida Facebookist Kerala Experience: Orchid House.

1 comment:

  1. Korter tundub lihtne ja puhas, täitsa OK. Võiks natuke kodusem ja hubasem olla, aga siis unustadki ära et külas oled :-)
    Mis selliste korterite hinnaklass on?

    ReplyDelete