Wednesday, December 7, 2011

Elus, rõõmus ja Kovalamis

Tänan kõiki, kes mulle kaasa elavad ja häid soovitusi saadavad:) Samuti olen tänulik, et mind tohutu suure hulga heade soovidega teele saadeti:) Tiia oli see, kes soovis mulle ilusat elu:)) Lehvitan sulle nüüd kahe käega, armas Tiia, sest praegu on saabunud see ilusa elu hetk:)
Rishi sõidutas mu eile koos suurte kottidega Kovalami. Jällegi- väga lahke temast...Kirun juba tõsiselt iseennast, et oli siis vaja igasugust träni kaasa tarida....
Kovalam ei asu üldse kaugel Trivandrumist (vist mingi 12-15km), aga hullumeelse liikluse tõttu kulus jällegi hulk aega selle läbimiseks.
Enne, kui Kovalamist kirjutama hakkan, tahaks veel tagasi pöörduda viimase õhtu juurde Mini ja Rishi kodus.
Mini oli pärast kurnavat bussisõitu Ma juurest Trivandrumisse omadega päris läbi. Kui ta tavaliselt on poole ööni üleval, siis seekord ütles ta juba kella üheksa paiku, et tahab magama minna. Küsis veel, et kas mul on asjad pakitud.... Eks siis läksingi oma tuppa ja hakkasin vaikselt pakkima. Millalgi üheteist paiku, kui olin peaaegu magama jaaanud, saabus ka Rishi- oli meile kuskilt süüa ostnud. Mõtlesin, et ei tahagi enam üles tõusta, et magan edasi- õhtu oli kuidagi veider olnud. Aga siis tuli Mini ja hakkas rääkima, et Rishi ostis ju sinu jaoks, tule ikka jne. Ajasin siis ennast voodist välja. Sõime Rishiga kahekesi põrandal istudes, linad ümbere keritud. Toit oli jälle talumatult terav, aga elasin üle. Parast sööki läks meeleolu siiski lõbusamaks. Mini palus, et Rishi näitaks mõningaid Khatakhali tantsu samme (hiljem sain teada, et ta on juba 5-aastaselt seda õppima hakanud). Rishi sattus üsna hoogu ja trampis vastu põrandat nii, et maja värises:) Otse nende all küll kedagi ei ela, aga all diagonaalis ja kõrval on naabrid. Varsti helistaski naabrinaine, kes elab all diagonaalis ja küsis, et mis lahti, et kas hulkuvad koerad on katusele pääsenud ja laamendavad seal......Me saime südamest naerda.
Jah, mõistan nüüd suurepäraselt, kus kohast pärineb Rishi tohutult ilmekas kehakeel- see tuleb kindlasti Khatakhalist.
Hommikul toimus südamlik hüvastijätt. Plaanisin, et ostan Anu juurde kusagilt madratsi, kuna ta oli mind informeerinud, et tal on elutoas ainult paljas põrand. Aga lõpptulemusena anti mulle madrats ka veel kaasa:))

No comments:

Post a Comment