Sunday, December 18, 2011

Kolimised

Kuupäevi vaadates selgub, et ma pole kogu nädala jooksul midagi kirjutanud....
Vahepealne aeg on olnud üsna kirev. Käisime Ardi ja Monicaga Neiarys elevante ja lõvisid vaatamas. Kasutasime kõiki võimalusi, mida pakuti- sõitsime elevandiga, söötsime ja pesime 5-aastast elevandilast:) Teepeale jäi ka armas tempel , kuhu jõudmiseks tuli üles ronida pikast trepist, kus pidi väidetavalt olema 1001 trepisastet.  Templi külastusest sain väga hea tunde. Vaade oli seal kõrgel muidugi võrratu...
Ülejargmisel  päeval sõitsid Ardi ja Monica põhja poole - minu korterikaaslasteks said Triin ja Daniele, kes on parit Brasiiliast, aga elanud ja õppinud juba mõned aastas Euroopas. Tüdrukud tulid Amma ašramist, mida meiegi jaanuaris külastasime. Daniele kavatseb minna tagasi ja pisut pikemalt seal peatuda.
Tänaseks päevaks on ka Triin ja Daniele Kovalamist lahkunud. Kolisime üleeile kõik koos Orchid Housest valja, kuna Anu sai hea broneeringu kolmeks nädalaks kogu korterile. Veetsime ühe öö Anu ja Jeswini pool. Tüdrukud liikusid edasi Kochi suunas, mina sain nautida hilist hommikusööki, mis pärines Eestist- jõululeib rosinate, ploomide ja kirsitükkidega ja suituvorst:)). Kuigi Anu pere pakkus väga lahkelt, et võiksin jääda nende juurde, otsustasin siiski privaatsuse kasuks. Mul õnnestus saada Light House beachil 300 ruupiaga öö (Euro kurss hetkel 67-68)tuba, kus isegi telekas ja peaks ka soe vesi olema (sellest ma pole veel aru saanud, et soe oleks...).
Vaikust ja rahu ei leia siit muidugi mitte kusagilt, aga ega ka Anu juures seda polnud- külas hakkab elu varahommikul pihta- kuked, kanad, koerad, varesed- kusagil mängib muusika. Rannas on hotell hotellis kinni- kellas seitsemest hakatakse toimetama. Ma muidugi oskasin valida kõige kehvema asukohaga toa- esimesel korrusel kohe administraatori laua kõrval. Aga ega nad ju ei taha mingil juhul, et ma hotellist ara lähen- siin on paljud hotellid praegu pooltühjad- seetõttu on lootust, et saan ehk homme pisut parema asukohaga tuppa ümber kolida. Täna ronisin maja katusele ja sidusin sinna pesunööri, kuna  mul polnud kusagil riideid kuivatada...
Nüüd tean, et soojale maale reisides on väga hea, kui on kahed ujumisriided. Eestis mõtlesin, kas võtta trikoo või mitte- ei võtnud kahjuks. Trikooga on väga hea ujuda- seevastu bikiinid tirib laine õigest kohast valesse kohta:) Ma olin lõpuks nii tüdinenud, et laksin kleidiga ujuma nagu kohalikud. Ja siis ostsin ikkagi trikoo...

Eile kohtusin tänu Anule järjekordse eesti perega, kes on puhkamas koos kahe lapsega - 7-aastane tüdruk 7a. ja 5-aastane poiss. Kuna täna on ühes kohalikus restoranis elav muusika, siis korraldame seal suurema eestlaste kogunemise (lastega kokku 9 inimest).
Anu teavitas meid ka sellest, et talle tulevad jõuludeks külla kaks Kašmiiri sõpra, kes on väga head kokad. 25.-ndaks on planeeritud ühine jõuluõhtusöök Anu ja Jeswini pool. Kõik eestlased on kutsutud:)) Nii armas temast- nüüd on põhjust jõulusid oodata.:))
Naerame Epu ja Leoga, et elu on meil nii kiire, et pole aega isegi Trivandrumisse sõita. Aga üldiselt on see meil plaanis.

Kõike head ja olge terved- kuuldavasti pidi Eestis väga kehva ilm olema....

1 comment:

1. Tundub et sul seal igav ei ole. Eestlasi seal nii palju, et inglise keelt ei saagi eriti praktiseerida :-)